onsdag 2 februari 2011

Bildsamling och Liverpool.

Här har jag lagt upp alla bilder jag tagit hittills. Det är bara att ta för sig!

http://picasaweb.google.com/klara.ekstrom/AtlanticCompanion#

Idag har jag varit iland i Liverpool, kalasväder så man kunde sitta ute på en uteservering med solglasögon och mest bara bli glad av att se nya saker. Sen gick jag lite vilse, åkte tunnelbana och pratade med människor. Precis som jag vill ha det! Som grädde på moset handstyrde jag ut från hamnen, med lots. Allt gick jättebra, fick beröm av alla närvarande (inklusive kapten) och det värmde som bomull kring hjärtat. lite.

3 kommentarer:

  1. Heja Klara! Du gör saker, och du gör dem bra, precis som du vill ha det!

    SvaraRadera
  2. Såklart! Inget halvdant här inte..

    SvaraRadera
  3. Härligt att höra att allt är bra och roligt att se bilder!

    SvaraRadera